LONDRA (QHA) 11 ŞUBAT 2019 -

Ukrayna Cumhurbaşkanı Petro Poroşenko, ABD Başkanı Donald Trump ile Haziran 2017’de yaptığı resmi görüşme için, ABD Başkanı’nın avukatı Michael Cohen’e 400 bin ila 600 bin dolar arasında ödeme yaptığını iddia eden İngiliz televizyon kanalı BBC'ye açtığı davayı kazandı.

İngiliz hakim Justice Nicklen, BBC'nin iddialarının asılsız ve tek taraflı olduğuna karar verdi. Nicklen'ın BBC'nin itiraz dilekçesini de kabul etmediği bildirildi.

 

Geçen Mayıs ayında İngiliz BBC televizyonu, Poroşenko’nun, Trump ile Haziran 2017'de yaptığı ikili görüşme için, ABD Başkanı’nın avukatı Michael Cohen’e 400 bin ila 600 bin dolar arasında ödeme yaptığı iddiasını ortaya atmıştı. İsmi açıklanmayan kaynaklara dayandırılan haberde, ödemenin Poroşenko için çalışan kişilerin aracılığıyla yapıldığı iddia edilmişti.

QHA