Будівництво в Україні доріг із бетонним покриттям наразі обговорюється, але воно буле реалізоване переважно у південних областях, вважає перший заступник міністра інфраструктури Євген Кравцов. Про це він заявив у ході Дня інфраструктури, організованого Європейською бізнес-асоціацією, передає кореспондент QHA. 

За словами Євгена Кравцова, зараз обговорюється можливість будівництва доріг із бетонним покриттям для південних областей України. В першу чергу йдеться про дороги, якими йдуть великовагові фури, дороги, які ведуть до портів. Тобто, питання є актуальним для таких областей, як Одещина, Миколаївщина, Херсонщина, в яких існують великі морські торговельні порти.

— Ми вважаємо, що це є економічно доцільним, і питання цієї доцільності зараз вивчаємо глибше. Однак про конкретні терміни запуску бетонного поясу півдня України говорити ще рано.

Голова "Укравтодору" Славомир Новак також зазначив, що будувати дороги із бетонним покриттям доцільно в тих регіонах України, де є дороги, що ведуть до портів.

— На півдні так, будемо робити бетонні дороги на виході з портів, але щодо будівництва таких доріг в інших областях України, то це будуть "гроші на вітер".

На думку Новака, для інших областей України доцільніше розвивати асфальтові чи асфальтобетонні технології.

Довідка. В Україні дороги з цементно-бетонним покриттям складають 2% від загальної кількості доріг. Прихильники будівництва таких доріг акцентують на тому, що вони міцніші і дешевші, оскільки основою є цемент вітчизняного виробництва. Тоді як для доріг з асфальто-бетонним покриттям використовується асфальт, в якому понад 90% компонентів імпортні.

Водночас представники Укравтодору зазначають, що дороги з цементно-бетонним покриттям неможливо використовувати в усіх регіонах України. Зокрема тому, що бетонне покриття погано переносить морози, вразливе до впливу корозії, солі тощо. 
Саме тому будівництво таких доріг обговорюється для тих регіонів, де є підвищене навантаження і де дозволяє клімат.

QHA