СІМФЕРОПОЛЬ / АК'СМЕДЖИТ (QHA) -

Підприємство «Кримський содовий завод» через дефіцит газу і колосальні проблеми з доставкою вантажів залізницею працює на 25% потужностей. Про це на сесії так званої Держради Криму повідомив генеральний директор ПАТ «Кримський содовий завод» Владислав Шмельков. Він зазначив, що запасів сировини залишилося на одну добу.

— З кінця листопада телеграмами РЖД (Російська залізниця, ред.) був обмежений випуск вагонів від постачальників у бік Криму, а потім повністю зупинена відправка вагонів у бік нашої республіки. Це призвело до того, що зараз на підприємстві, яке я очолюю, залишків сировини на одну добу. Завод працює на 25% потужностей. Ми перейшли на мазут, але мазут закінчився, оскільки обмеження (споживання газу,  ред.) почалося 14 грудня, а вагони, які ми оплатили, ще не вийшли через ці телеграми (РЖД,  ред.),  повідомив він.

Шмельков констатував, що простий залізничний транспорт призвів до затримок надходження продукції до замовників, що у фінансовому плані еквівалентно недоотриманню 150 млн рублів.

На засіданні «голова Держради» Криму Володимир Константинов зазначив, що значні труднощі відчуває і Бахчисарайський цементний завод.

— Бахчисарайський цементний завод на межі зупинки. Через погоду сталося падіння тиску газу, і немає можливості повною мірою забезпечити підприємство газом. Вугілля, куплене ними, застрягло і ніяк не може переправитися, тому підприємство обмежило виробництво цементу, сказав Константинов.

За його словами, проблема доставки вантажів залізничним транспортом пов'язана з обмеженими можливостями Керченської поромної переправи.

Як раніше повідомляло QHA, «Group DF» олігарха Дмитра Фірташа, деякі країни і окремі компанії Євросоюзу мають торгові відносини з Кримом, незважаючи на офіційну заборону і введені санкції. За даними експертів, заводи Фірташа дають окупованому Криму 50% валютної виручки.

ФОТО: інтернет

QHA