КИЇВ (QHA) -

Під час круглого столу «Як розвивати українську анімацію. Попит, пропозиція, можливості і перепони» модератор заходу поставила питання директору з маркетингу телеканалу «Плюсплюс» Ірині Мельничук: «Які саме українські мультфільми потрібні українським каналам?».

Отримана відповідь викликала неоднозначні емоції в учасниках бесіди. Як відзначила Мельничук, український попит на анімацію повність задовольняється з іноземного потоку, який надходить в Україну не з одним продуктом, а з цілим пакетом подібних. І вони вже були схвалені світом, а відповідно і ризики для каналу мінімальні. Директор з маркетингу додала, що українські мультиплікатори не можуть конкурувати з Disney, і якщо на «Плюсплюс» прийде українська анімаційна студія і запропонує їй свій продукт, то вона не візьме навіть безкоштовно, бо не може ризикувати іміджем каналу.

QHA