• 1/14
    Довгобуд на Львівській площі вважається найстарішим у Києві.
    Довгобуд на Львівській площі вважається найстарішим у Києві.
  • 2/14
    З розвалом Союзу будівництво остаточно загальмувалося. Відтоді довгобуд на Львівській площі не раз виставлявся на аукціони, але все ж міська влада обіцяє добудувати корпус інституту в рамках загальної реконструкції Львівської площі.
    З розвалом Союзу будівництво остаточно загальмувалося. Відтоді довгобуд на Львівській площі не раз виставлявся на аукціони, але все ж міська влада обіцяє добудувати корпус інституту в рамках загальної реконструкції Львівської площі.
  • 3/14
    Корпус театрального інституту ім. Карпенко-Карого почав будуватися 1976 року. Припинення робіт офіційно пов'язують з катастрофою на ЧАЕС.
    Корпус театрального інституту ім. Карпенко-Карого почав будуватися 1976 року. Припинення робіт офіційно пов'язують з катастрофою на ЧАЕС.
  • 4/14
    З 2005 року з поступовим скороченням фінансування будівництво Дарницького залізничного вокзалу також сповільнювався, поки 2009 року не зупинилося повністю.
    З 2005 року з поступовим скороченням фінансування будівництво Дарницького залізничного вокзалу також сповільнювався, поки 2009 року не зупинилося повністю.
  • 5/14
    Під ним планувалося зробити станцію метро, продовживши Сирецько-Печерську лінію метрополітену і пустити електрички до аеропорту «Бориспіль».
    Під ним планувалося зробити станцію метро, продовживши Сирецько-Печерську лінію метрополітену і пустити електрички до аеропорту «Бориспіль».
  • 6/14
    Дарницький залізничний вокзал, будівництво якого почалося 2004 року. Вокзал міг стати одним з найбільших унікальних рішень в транспортній сфері в усій Європі.
    Дарницький залізничний вокзал, будівництво якого почалося 2004 року. Вокзал міг стати одним з найбільших унікальних рішень в транспортній сфері в усій Європі.
  • 7/14
    З 2006 року об'єкт належить компанії НАК "Нафтогаз". У будівлі в різний час хотіли розмістити Міністерство фінансів, Міністерство економіки, різні суди.
    З 2006 року об'єкт належить компанії НАК "Нафтогаз". У будівлі в різний час хотіли розмістити Міністерство фінансів, Міністерство економіки, різні суди.
  • 8/14
    Через нестачу коштів, аварію на ЧАЕС, роботи в майбутній обителі чиновників сповільнилися, 1992 року і зовсім зупинилися.
    Через нестачу коштів, аварію на ЧАЕС, роботи в майбутній обителі чиновників сповільнилися, 1992 року і зовсім зупинилися.
  • 9/14
    Будівля Держпостачу УРСР планувалася як частина будівництва Лівобережного суспільно-культурного центру. Будівництво почалося 1984 року.
    Будівля Держпостачу УРСР планувалася як частина будівництва Лівобережного суспільно-культурного центру. Будівництво почалося 1984 року.
  • 10/14
    Будівництво було розпочато 1999 року на замовлення Головного управління внутрішніх військ МВС. 2005 року через банкрутство забудовника будівництво зупинилося. До цього дня житловий комплекс мігрує то до одного, то до іншого інвестора.
    Будівництво було розпочато 1999 року на замовлення Головного управління внутрішніх військ МВС. 2005 року через банкрутство забудовника будівництво зупинилося. До цього дня житловий комплекс мігрує то до одного, то до іншого інвестора.
  • 11/14
    Дніпровські вежі — будівництво комплексу на Троєщині, що складається з шести 34-поверхових будинків, які могли 2002 року стати визначною пам'яткою Києва.
    Дніпровські вежі — будівництво комплексу на Троєщині, що складається з шести 34-поверхових будинків, які могли 2002 року стати визначною пам'яткою Києва.
  • 12/14
    Через відсутність фінансування його зведення було призупинене і відновлене 2003 року. Сьогодні причиною зупинки завершення будівництва також є відсутність коштів.
    Через відсутність фінансування його зведення було призупинене і відновлене 2003 року. Сьогодні причиною зупинки завершення будівництва також є відсутність коштів.
  • 13/14
    Проект будівництва був затверджений Київською міськрадою в кінці червня 1990 року, безпосередньо будівництво почалося 1993 року. Основна його мета — поліпшення транспортного сполучення між правобережжям і житловими масивами Воскресенка і Троєщина.
    Проект будівництва був затверджений Київською міськрадою в кінці червня 1990 року, безпосередньо будівництво почалося 1993 року. Основна його мета — поліпшення транспортного сполучення між правобережжям і житловими масивами Воскресенка і Троєщина.
  • 14/14
    Подільсько-Воскресенський мостовий перехід — комбінований мостовий перехід, який споруджувався в Києві через річку Дніпро і рукав Десенка, двоярусна споруда, що складається з трьох мостів та естакад, що з'єднують їх.
    Подільсько-Воскресенський мостовий перехід — комбінований мостовий перехід, який споруджувався в Києві через річку Дніпро і рукав Десенка, двоярусна споруда, що складається з трьох мостів та естакад, що з'єднують їх.
Поділитися