• 1/15
    Експозиція "Тунельний зір" у музеї історії Києва.
    Експозиція "Тунельний зір" у музеї історії Києва.
  • 2/15
    Микита Кравцов — представник нового покоління українських художників. Він уродженець Ялти, зараз живе і працює в Парижі. У Кравцова свій неповторний авторський стиль.
    Микита Кравцов — представник нового покоління українських художників. Він уродженець Ялти, зараз живе і працює в Парижі. У Кравцова свій неповторний авторський стиль.
  • 3/15
    Експозицією своєї нової виставки, що відкрилася у столиці, Кравцов спробував показати, як у Європі сприймають останні події в Україні — блокаду, отримання безвіза та інші речі.
    Експозицією своєї нової виставки, що відкрилася у столиці, Кравцов спробував показати, як у Європі сприймають останні події в Україні — блокаду, отримання безвіза та інші речі.
  • 4/15
    Тунельний зір — термін з медицини, що означає стан, коли у людини відсутній периферійний зір і вона може бачити тільки те, що знаходиться просто перед нею, ніби у тунелі.
    Тунельний зір — термін з медицини, що означає стан, коли у людини відсутній периферійний зір і вона може бачити тільки те, що знаходиться просто перед нею, ніби у тунелі.
  • 5/15
    В інтерпретації Кравцова — це художня метафора, покликана показати, що європейці сприймають життя України через призму ідеології, пропаганди і власних стереотипів.
    В інтерпретації Кравцова — це художня метафора, покликана показати, що європейці сприймають життя України через призму ідеології, пропаганди і власних стереотипів.
  • 6/15
    Об'єднуючи різнорідні елементи і створюючи нові сутності, художник показує слабкість і недовговічність союзів, заснованих на компромісах.
    Об'єднуючи різнорідні елементи і створюючи нові сутності, художник показує слабкість і недовговічність союзів, заснованих на компромісах.
  • 7/15
    Або ж навпаки — зіткнення і протиборство двох ідеологій та картини майбутнього, в якому Україні відводяться різні ролі...
    Або ж навпаки — зіткнення і протиборство двох ідеологій та картини майбутнього, в якому Україні відводяться різні ролі...
  • 8/15
    Микита Кравцов — де в чому провокатор, у багатьох його роботах акцент, місцями надмірний, зроблений на еротизмі.
    Микита Кравцов — де в чому провокатор, у багатьох його роботах акцент, місцями надмірний, зроблений на еротизмі.
  • 9/15
    Художник каже, що у західній культурі давно встановилася художня традиція: всі претензії — до ГюставаКурбе і його роботи «Народження світу» (ця картина, створена 1866 року, довгий час сприймалася як провокація).
    Художник каже, що у західній культурі давно встановилася художня традиція: всі претензії — до ГюставаКурбе і його роботи «Народження світу» (ця картина, створена 1866 року, довгий час сприймалася як провокація).
  • 10/15
    Художник Микита Кравцов не зміг приїхати в Україну на відкриття своєї виставки через проблеми технічного характеру з візою.
    Художник Микита Кравцов не зміг приїхати в Україну на відкриття своєї виставки через проблеми технічного характеру з візою.
  • 11/15
    Виставка працює в Музеї історії Києва з 4 по 20 квітня.
    Виставка працює в Музеї історії Києва з 4 по 20 квітня.
  • 12/15
    «Тунельний зір» — це відображення того, як Європа представляє все, що відбувається в Україні.
    «Тунельний зір» — це відображення того, як Європа представляє все, що відбувається в Україні.
  • 13/15
  • 14/15
    — У Микити Кравцова як художника є якраз та складова, якої так не вистачає українському мистецтву, саме це робить його резонансним, помітним, головне — він класний, — каже художник Віктор Хоменко.
    — У Микити Кравцова як художника є якраз та складова, якої так не вистачає українському мистецтву, саме це робить його резонансним, помітним, головне — він класний, — каже художник Віктор Хоменко.
  • 15/15
    — Європа не бажає заглиблюватися у подробиці, а сприймає виключно те, що потрапляє в поле її зору, не заморочуючись про те, що залишається за рамками, — говорить глава Фонду культурних ініціатив ArtHuss та близький друг художника Костянтин Кожум'яка.
    — Європа не бажає заглиблюватися у подробиці, а сприймає виключно те, що потрапляє в поле її зору, не заморочуючись про те, що залишається за рамками, — говорить глава Фонду культурних ініціатив ArtHuss та близький друг художника Костянтин Кожум'яка.
Поділитися