Київська міська рада оголосила відкритий конкурс на кращий слоган для Бессарабського ринку, якому виповниться 106 років, повідомляє прес-служба мерії.
Як повідомляється, взяти участь в конкурсі й запропонувати свій варіант можуть усі бажаючі. Умовою конкурсу є те, що слоган має відображати діяльність ринку.
Слоган має складатися з 5 – 7 слів.
— З огляду на те, що Бессарабський ринок — не тільки торгова площа, а й культурне надбання Києва зі своєю багатою та цікавою історією, ми вирішили запропонувати киянам самим підібрати слова, які, на їхню думку, могли б бути гаслом, — розповів директор КП "Бессарабський ринок" Микола Ковальчук.
Пропозиції можна надсилати на електронну пошту press.bessarabskiyrinok@gmail.com до 1 липня 2018 року. Кращий варіант, який потім стане візитною карткою Бессарабського ринку, визначить експертна комісія, а переможець отримає приз.
Раніше повідомлялося, що Київська міська рада на своєму засіданні 8 лютого ухвалила рішення про зміну назви станції столичного метро "Петрівка" на "Почайну".
QHA