СІМФЕРОПОЛЬ / АКЪМЕСДЖИТ (QHA) -

У лікувальних установах Криму склалася непроста ситуація щодо черговості видачі талонів на прийом до лікаря. Про це повідомила «голова парламентського Комітету з праці, соціального захисту, охорони здоров'я і справ ветеранів» Наталія Маленко.

За її словами, свідченням цьому є численні скарги кримчан, що надходять з різних регіонів півострова.
Наталія Маленко виїхала до Нижньогірського району, де відвідала центральну районну лікарню, амбулаторію села Садове, а також поспілкувалася з медперсоналом і місцевими жителями.

- Люди висловили низку претензій щодо якості надання медичних послуг. Вони змушені вистоювати нескінченні черги у реєстратурі за талонами на прийом до лікаря, які видаються на кілька місяців уперед. А враховуючи той факт, що в сільській місцевості погано працює транспортне сполучення - автобус ходить всього один раз на день, люди часто не встигають відвідати фахівця для консультації та отримання медичної допомоги, - зазначила «голова комітету».

Серйозну стурбованість також викликає нестача кваліфікованих кадрів у регіонах. Крім того, переважна більшість медичних закладів потребують модернізації обладнання і капітальних ремонтів, повідомили у прес-службі кримського парламенту.

Нагадаємо, з 1 січня 2015 року в кримських медзакладах почала діяти російська система обов'язкового медичного страхування (поліс ОМС). Нова система призвела до численних проблем для кримчан. Тепер, щоб потрапити на прийом до лікаря, спочатку необхідно вистояти у величезній черзі за талончиком. Громадянам без поліса ОМС медичні заклади Криму відмовляють у лікуванні. Крім того, проблема величезних черг у лікарнях Криму спричинила  «бізнес» на продажі талонів на прийом.

 

QHA