СІМФЕРОПОЛЬ / Акмесджит (QHA) -

 

У Феодосії вилучили тираж газети «Город24», в якій опублікували статтю про будинок у Коктебелі гендиректора МІА «Росія сьогодні» Дмитра Кисельова.

Про це російській «Новой газете» повідомив автор матеріалу Володимир Мазурін.

Після публікації матеріалу в друкованій версії видання, в електронній версії замість нього розмістили рекламний блок, зазначив Мазурін.

— Що стосується паперового накладу, редактора газети змусили викупити його за свій рахунок, — додав автор матеріалу.

Сам Кисельов відмовився говорити про вилучення газетного тиражу і заявив, що не дає інтерв'ю телефоном.

В електронній версії статті, через яку вилучили тираж видання «Город24», повідомлялося, що будинок пропагандиста коштує близько 200 мільйонів рублів.

Відзначимо, Кисельов у 2006 році розповідав українському виданню «Факти» про будівництво будинку в Коктебелі. Тоді він зазначив, що для цього він заклав будинок у Москві та взяв кредит на 10 років.

 

Раніше повідомлялося, що учасники круглого столу «Історія розвитку ЗМІ Криму і свобода слова в окупованому Криму» заявили, що в анексованому Криму немає свободи слова. Голова Меджлісу кримськотатарського народу Рефат Чубаров підкреслив, що в Криму відсутні будь-які незалежні медіа, адже усе там залежить від режиму.

 

Джерело: Новая газета

QHA